AFN on enemmän yhteistä 1Z kanssa kuin uudempien. Apuakseli löytyy, sama jakohihna on 1Z ja AFN jne... Öljypumpun sijainnista en ole varma kuitenkaan kun ei ole tarvinnut pohjaa aukoa.
Erittäin mielenkiintoinen pointti. Miksi hlevtissä noita vag ryhmän koneita on noin paljon eri koodeilla..? Volvolla sentään on joku järki ja kohtuus noissa moottori varianteissa.
1Z, AFN, AHU, AGR, AHH, ALE, ALH, AHF, ASV, AVB, AVG taitaa olla samaa "sukua". Noiden jälkeen tuli uusi sukupolvi "PD" moottoreita.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_enginesToi ö-pumpun sijainti on tällä hetkellä aika kriittinen pointti kun en ole vielä kerenny kysyyn virallista kantaa tohon etupalkin muokkaukseen. Toki esim 1Z kelpais kyllä, täytyy vaan virittää enemmän. Aika hyviä lukuja maailmalla on otettu ulos noista alkujaan pienempi tehosistakin.
Mitenkähän toi aman perä kestää vääntöä jos oikein innostuu..? Omaan on tarkotus kyllä vaihtaa uudempi perä levyjarruineen.
Tommosia löysin netin syövereistä: adapteri vag tdi - Toyota 22r transmissions, Flywheel modification.


"Flywheel(EDIT) you must swap the 48 and 72 degrees. The offset hole is closer to the right side hole not to the left"
