Sain kannen koneistuksesta
-2,3mm vakiota matalampi
Ruttu asettuu johonkin 12:1 tietämille, eikö?
Nyt pitäisi valita nokka-akseli:
-Tiedämme auton massan, 1600-2000kg, riippuu paljonko on roinaa/roinaajia mukana
-Tiedämme perävälityksen 3,54-3,73 ja vaihteiston joka on M4

7
-Tiedämme käyttäjän mieltymyksen joka on wide powerband
Omista valikoimista löytyi:
-Y 1000-3000rpm. Hyvä nenä vakio-turboon
-A Narrowband midrange. Käy hiotus aihioksi
-D Midrange. Vetää kohtuu alhaalta melkein rajoittimelle
-VX3 Yrittää vetää läpi kierros alueen. Erinomainen automaattiin
-V Pitäisi olla vx3 ylävireisempi "jyrkemmän" pakopuolen ansiosta
Jos näitä juttuja joku lukee niin saa kommentoida
Yrittäkään edes
tuittuilla tööttäillä