Terve,
Aikasemmassa foorumissa on juttua tästä enemmänkin, mutta nyt tosiaan, kun tiiviste on vaihdatettu korjaamolla ja samalla vaihtu jakopään osat ja kuulemma oli mennyt rikki myös pakopuolen säätyvä nokkapyörä eli autosta eivät saaneet silloin ajoitusta kohilleen sen takia. Kuka sen oli sit rikkonut on eri asia, mutta jouduin sen maksamaan vaikka ei ollut ongelmia ennen korjaamoreissua tolla kantilla.
Mutta asiaan eli pari viikkoa korjaamokäynnistä, auto alkoi nakuttaa tyhjäkäynnillä välistä kuin pahempikin diisseli ja välillä ei mitään ja silloin kun se nakuttaa, niin jos kierroksia nostaa 1500, niin se loppuu ja sillon, kun ääni kuuluu ja sammutat auton, niin kuuluu lopuksi semmonen melkonen loppurallatus. Korjaamo sanoi, että nostaja ääntää ilmeisesti ja joka kerta, kun olen auton sinne vienyt nähtäväksi ja kuultavaksi, ni se ei ole nakuttanut, niin on vähä vaikea selvittää asiaa ja sama homma on käynyt, ku wetterille oon yrittäny viedä..prkl
Eräs tyyppi sanoi, et hänellä, kun oli jako pikkasen pielessä, ni kuulu just samanlainen ääni. Tiedä nyt sitten mikä se on, mutta melko pahan kuulunen ääni on kuitenki ja jospa se vielä joskus naputtaa sillon, kun vien sen johonkin..tähän edellä mainittuu korjaamoon en mahda enää viedä autoa, kun vikoja tulee vaan uusia, kun yhen korjaavat.
ja sitten, oikeastaa se asia miksi rupesin kirjoittaa, kun auton sisällä haisee öljy, kun vaikka vähän poletat sitä ja jäät tyhjäkäynnillä paikoilleen, joten jostain se vuotaa, sen näkee auton altakin, mutta olisiko jotain tyypillistä kohtaa mitä alkaisi katsoon ensiksi..tätäkään vikaa ei ollut ennen tuota korjaamokäyntiä.
Miten voikin käydä aina näin paska mäihä näitten "korjaamoitten" suhteen...