Lyhyt ohjelistaus kyseisen osakokoelman suhteen: Unohda koko homma.
Tarkentavia tietoja: tuossa on versiosta rippuuen joko littypyörä tai pottapyörä, seiskassa on B230E tapauksessa ollut molempia käytössä, ja vakiotyyppisellä kytkimellä et suoraan saa sopivaa kytkintä jos pottaa alat oikeasti keventämään. Ja jos siellä on littypyörä, ei ole suuremmin syytä keventää. Lisäksi tuossa moottorissa on 10.3 puristussuhde, jolla ahtaminen ottaa todellista tarkkuutta jopa ihan oikealla moottorinohjauksella, kaasaripatenteista puhumattakaan. Lisäksi tuossa pannussa on äärimmäisen suurella todennäköisyydellä ohuet veivit, jollonka ahdettuna kilon luokan paineilla veivit pettää (ellei siis kone hajoaisi nakutukseen jo paljon aiemmin).