Jarruneste:
Dot4+ käy, mutta itse olen käyttänyt ABS jarruille suositeltua Dot5.1, jolla on sama koostumus kuin DOT4+Tässä pitää olla tarkka muuten tulee vahinkoja siellä jarrusysteemeissä. Silikonipohjaisia/glykolipohjaisia ei saa sekoittaa keskenään.
Harmi kun et vaihtanut silloin kun teit jarrurempan.
Tuota varmaakin kannattaa laittaa niihin ilmaruuveihin jotain ´ruosteen irroitusöljyä ennakkoon antaa vaikka yön yli muhia.
Helposti katkevat ja sitten se jarrusylinteri on entinen.
Ja kuten tiedät onko teillä mitään muoviruiskua jolla voit tyhjentää sen jarruneste säiliön ja laittaa sinne uutta jarrunestettä säiliön täyteen..
Jarrunipppa auki ailoitetaan vaihto oikea taka/ sitten vas. takaa/ oikea etu /vas. etu.
Eli kauempaa lähemäksi jolloin se systeemi kerralla puhdistuu.
Muista se vaihtötyön aikana ainaa pitää se jarruneste säiliö täynnä joten osta sitä jarrunestettä sitten tarpeeksi kerralla.
Ilmaus jos ei ole mitään alipainepumppua joita saatavanaa niin ilmausruuvi kiinni ja jarrupoljinta kaveri painaa pohjaan ja nippa auki kun ilmat tullut nippaa kiinni(uudestaa niin monta kertaa etteä ei havaintoa ilmasta) kannattaa laittaa jokin letku siiheen että ei roisku maahan(Moottorin ei tarvitse ollaa käynnissa.
Letkusta näkee minkä väristä ainetta sieltä tulee kun kirkasta ,puhdasta niin järjestelmä on huuhdeltu.Tee niin kauan kun sylinterissä ei ole ilmaa.Käy kaikki ilmaruuvit läpi ja laitta jonnekin ylös koska vaihdoit nesteet.Noi nestee kannattaa vaihtaa aina kävin leimassa niin takajarruissa oli ainoastaan 1% heittoa.Sekkaa lopuksi että jarrunesteen määrä on max viivassa ja ei muuta kuin kilometrejä rullaamaan