Todellinen leimareissu. Torstaiksi varasin ajan ja kotoa kerkesin 100m nii sulakerasia rupes tupakoimaan ja liekinalkua näyttää. Sulakkeet oli sulannu ja yrittivät palaa, ei johdot. Siinä vikaa etsiskelin nii kaikki johon poikki peräkontin saranat kohdalta ja silti pelas rekkarinvalot

aika piti perua ja siirtää tällepäivää. Illasta korjailin johdot, jotka olin aikaisemminkin uusannut reipas parivuotta takaperin
Tänään lähdin syyniin, koko kaupungista meinannu löytää vapaata pakokaasumittaria

päästöt sain mittuutettua ja lähin ajaa nii kytkin "hävis" vaijerin säätö/lukite levis, onneksi oli nippusiteitä nii sain rakenneltua katsastusreissun ajaksi lukitteen joka piti ja toimi
Katsastukseen pääsin nii eikös siellä joku yli innokas kesämies töissä ja syynäs kyllä todella todella tarkasti näytti jotta jos reikää ei löydy nii tekee reijän. Niitä ei ollut, pohjan kävin taanoin läpi mutta banhardin pusla oli vulkanisoinnista irronnut ja hylky siitä ei mitään muuta löytänny

Samassa syynissä käytin Whiten ja oli banhardin pusla revenny nii mainittennu ku suullisesti. Tosin oli kyllä erimies kattelemassa
Häätyy käydä pusla ostaa, vaihtaa ja uudestaan näytillä käyttää

Toki vaihtaa virallinen vaijerinsäätö/lukite morkula