Noniin, ei oikein löytynyt mistään noita iskarien mittoja eikä sopivan pituisia aftermarket iskareita, joten kävin sitten motonetistä hakemassa farkku G-astran iskarit(Motonetin tuotenro:34-3307, meylen nro: 626 725 0013), olivat noin 418mm silmukan keskeltä keskelle, hatchbackin iskarit(Motonetin tuotenro:34-3306) ois olleet noin 400mm.
Mulla oli paikallaan motonetistä ostetut kybin Volvo 240 iskarit, jotka oli 443mm pitkät, yläsilmukka oli 13mm sisähalkaisijaltaan ja 39mm leveydeltään, alasilmukka 12mm ja 48mm.
Astran iskarit oli yläsilmukasta 12mm sisähalkaisijaltaan ja 48mm leveydeltään, joten joutui poraamaan isommaksi ja katkaisemaan ihan siitä puslan juuresta niin tuli hyvä.
Alasilmukasta taas 15mm sisähalkaisijaltaan ja 40mm leveä, joten joutui holkin tekemään putkesta sisälle ja itse laitoin 2kpl 4mm prikkaa tukivarren ja sen orkkisholkin väliin.
Pituudeltaan oli täydelliset ainakin itselle, jousina kuormajouset, joista muistaakseni 3 kierrosta laikattu, nyt pysyy kupissa akseli kevennettynä ja tossa kotimatkan aikana perseellä testattuna ihan yhtä jäykät tai jäykemmät kuin nuo vakio kybit oli.

