Elikkäs tuli tuossa hommattua syksyllä tuollainen Mad 60/40mm madallusjousi-sarja lankun alle.
Tippui roimasti vert. vakioalustaan, muttei kuitenkaan sellaisenaan riittänyt vaan edestä otettiin vielä kierros pois. Nyt kuitenkin lueskelin foorumilta (Volvolandia) että saisi paremman jos tolppiin tekisi 4cm lisäkierrettä ja ylimääräisen laikkaisi pois. Saisi madallettua enemmän eikä pohjaisikaan niin helposti?
Nyt on siis madallusta n.70mm keulasta ja perästä 40mm ja tarkoitus olisi saada perää aavistuksen verran kenttään päin ja keulasta sentti pari. Kuitenkin niin ettei auto ole kumpaankaan suuntaan likaa kallellaan eli ns. keuli kumpaakaan suuntaan. Auton alle tulee 14" peltivanteet levitettyinä.
Fiksummat voi nyt sitten kertoa kun iskareita alan uusimaan että mitkäs sinne kannattais lykätä? Kaasut vai jotkin ihan normaalit Motonetistä?

Melko ihmeellistä mutta nykyisellä madalluksella vanhat iskarit ovat toimineet hyvin, vaikka osa pelotteli että -40mm madallus on suurin mitä vakiokepeillä suositellaan.

Tuolta Tuningstudioltahan saa noita lyhyempiä Gts:iä 399e parihintaan mutta taidan kuitenkin köyhänä kokeilla jotain uuden vakiotolpan modausta tuolla kierteen sorvaustaktiikalla? Joten meniskö sinne ihan joku perinteinen orkkisneste iskari?