Nyt kun muistan, niin laitetaan parit kuvat, kun vaihtelin pakopuolen tiivisteitä.
Volvokin pääsi silloin ensimmäistä kertaa "omaan", joskin keskeneräiseen talliin:

Pakosarjasta näkee, että ajeltu etanolilla:

Nämä Propartsin metalli/massa tiivisteet ovat olleet yllättävän hyviä, niin uskalsin laittaa toistamiseenkin:

4. alempi pinnapultti ei halunnutkaan pysyä kiinni kiristäessä, niin korvasin pultti/prikka patentilla (joka on näköjään toiminut):

Etuputken kannatin ei halunnut enää pysyä kiinni:

----------------------------
Venttilikopan maalaus on ainakin vielä kestänyt, kun melkein viikko on jo takana.
Maalasin tosiaan ihan vannehopealla 2 kerrosta, ja päälle 2 kerrosta kirkasta lakkaa.
Tai ei ihan heti saisikaan huonoksi mennä, kun oli ensin kauhea homma hioa huonot maalit pois:

Aika hyvää tavaraa muuten tuo venakopan orggis maali, kun pysyy alumiinissa kuin tauti, jos ei ole päässyt alta hapettumaan.
Veden kanssa hioin 400 -> 600 karkeuksilla.
Alunperin oli suurenhullu idea kiillottaa koko koppa, mutta eihän minulla ollut Nitromorsia hyllyssä,
ja käsin hiomalla olisi ollut järkyttävä työmäärä, ja hiomapaperitkin loppuivat sopivasti.
Kokeilin ensin kiillottaa venakopan kirjaimia Autosolin Metal Polishilla, mutta eihän siitä mitään tullut,
kun olivat (yllätys, yllätys) niin pahasti hapettuneet, että 400 hiomakarkeus, ei riittänyt alkukäsittelyksi...