Mitään ei ole tänään autoille tapahtunut, kun ensilumi sataa, ja ei huvita ulkona rassata.
Jotain voin kuitenkin kertoa.
Kusti polki tänään vesipumpun tiivisteet farkkua varten.
Sitten unohtui aiemmissa postauksissa mainita, että viime viikolla testasin GLE:n mukana tulleita osia,
niin toinen IMM oli rikki (eli se tussilla kirjoitettu "PASKA" piti paikkainsa).
Sisuskaluissa noissa IMMuissa oli hieman eroa, kun ehjässä on jöötimpi se pyöreä "teline" missä "lukupää" on kiinni.
Rikkinäisessäkin IMMussa oli titaanilanka ehjä, ja verkot ehjät, niin ei siitä mitään suurempaa romua ole läpi mennyt.
Tuli vaan kilometrit täyteen sillä osalla.
Mukana tullut ylimääräinen ruiskuboksikaan ei oikein pelittänyt, niin sekin jousi roskiin.
Sitten on vielä käytetty nakutusanturi ja YKK-anturi.
Voisi kyllä kokeilla farkkuun tuota YKK-anturia, koska siinä on täysin ehjä johto, ja kontaktipintakin näyttää ehjältä.
Tosin noista YKK-antureista olen kuullut juttua, että aina ei hyväkuntoisuus tarkoita toimivuutta,
ja joskus todella rupuisen näköinen anturi on toiminut.
Mutta sehän selviää testaamalla.
Mitä aikoinaan luin ulkolaisilta foorumeilta vinokoneen YKK-anturin vaihdosta, niin siellä porukka valitteli, että kuinka vähän tilaa tulipellin välissä,
ja käyttivät kaikkia jatkovarsi viritelmiä.

Itselläkään ei pienimmät kädet ole, mutta ei ollut suurempia vaikeuksia YKK-anturia ainakaan farkusta irroitella.
Työkaluina minulla oli pikkuräikkä ja lyhyt jatkovarsi, sekä kiintolenkki.
Vaikein osuus oli kurkotteleminen, ja vasemman käden pinsettiote pultista, koska olen oikeakätinen.
Mutta se taas siitä.
Ensi viikolla on tarkoitus alkaa haalimaan osia GLE:hen leimaa varten.