Saiskos tästä raaserista videon tynkää?

tossa allekirjotuksessa on vanha video siintä kun auto lyötiin ekan kerran nippuun ja toimi jotenkin täysin vakio koneella 0,9bar ahdoilla nykyään on kaikki muu paitsi alakerta muuttunut, tosin sekin vaihdettu sattuneesta syystä toiseen vastaavaan.
meinattiin kuvata jo lauantaina mut tuli pimeetä.. joskus kunhan kerkeää

tänään soitin penkkiajan amw:lle eli ei ainakaan ennen sitä pidä hajottaa..
penkissä tarkoitus mitata tehot ainakin näillä tämänhetkisillä 2bar ahdoilla.. otan mukaan lisäilmoja jos tuntuu sille että painetta tarviaa lisätä

mutta nyt toimii nätisti noille paineille keskivaihe vähän paksulla mutta väliäkö sillä, puskee vähän mustaa mutta ei rötää.. sen verran saa lisäilmoilla kikkailtua että paineet sais lähemmäs kolmea paaria.

mutta sit viimeistään kori vääntyy mutkalle tai jotain muuta vastaavaa..
jes sain tämän viikon lauantaille penkkiajan

nyt alko jo jännittää

edit:
kävin äsken vaihtamassa pienemmät lisäilmat ( tarkoittaa että lisää bensaa ylärekisteriin ) käytös muuttui melko paljon tuntuu että vääntöä tuli lisää

sattu vaan taas sadekeli ni en saanut katottua seoksia kuin 1,8bar saakka
nelosellakin kun otti kunnon vedon ni jossain 1,6bar kohdalla irtos perä tiestä ja sit sudin tuonne 1,8bar josta ei nostanu pitojen vuoksi enempää.. aiemmin tuossa kohti oli 11,7 afr nyt oli 11,1 erotuksesta päätellen jäädään alle 12 afr kun on 8000 jenkaa ja 2bar
toinen jännä ilmiö on ettei kone nyt kierrä vapaalla yli 5 tonnia kun rötää paikallaan, vedossa ei ole rötäämistä.
tämä on täysin normaali ilmiö lortoilla kun ajetaan kovilla paineilla.

ai että tykkään kyllä tuplista
nyt on myös kiva kun ahdot saa rötäämistä vasten kiloon, aiemmin nousi 0,7bar. on kiva siitä tyrkätä vaihdetta pesään kun on jo valmiiksi ahtoa, oisko tää hc paukku

eivät voisi enää olla helpommat säätää kun ymmärtää miten nää toimii

nyt ollaan turvallisesti rikkaan puolella penkkiin
tällä viikolla pitää asentaa myös rosterinen hipo huohotuspönttö, niin ei ole enää sitä rumaa limppapullosätöstä pannuhuoneessa.
edit: 20.9-11
tuli tehtyä vihdoin pakoputki taakse asti, koska penkkiin ei ollut asiaa sivutuuballa kun ois ottanut lattiaan kiinni

säästösyistä kasasin pakoputken vanhoista pätkistä.. mutta siintä tuli melko hyvä

putki menee akselin ali eikä ota enää mihinkään kiinni, loppu se hidasteitten kierto.
etujouset on aivan kauheat ne on aivan mutkalla kun sillon aikanaan tuli niitä lämmitettyä nyt ne on muuttaneet muotoa

tarvian jostain halvat pelkät etu lesjöt??
korikin vaatii talven aikana miggiä..

tänään nimittäin tippu nosturille lokarinkaaresta ja helmasta koostuva möntti.. perkule et ruoste on ilkeetä ainetta sitä kun ei saa kuin puhalluksella hyväksi aina se tulee läpi.
mutta eihän se tässä kyllä haittaakkaan kun lookki on rotta
