Pyöriin huoltojutskia, uutta lattiapumppua ja tekstiilejä lähti saksanmaalta. Ja enkö äsken hokannut että unohtui keulaan tiivisteiden huoltosarja ottaa, vaikka se oli yksi syy miksi koko tilauksen laitoin

Mulla kerran apteekkari pyyti esimiehen kassalle, kun pyysin kahta erikokoista ruiskua ja kolmea erikokoista neulaa. Eka kysyttiin "miksi" ja siihen vastasin "että tietää mikä on paras". ---> "odottakaa pieni hetki" ja sitten piti selittää esimiehelle, mikä on alapallonivel, sen suojakumi ja miksi sen kumin ohi pitää saada vaseliinia ja miksi juuri neulainen ruisku on siihen paras. 
Oma faija työskentelee sairaalassa niin saan häneltä onneksi "tilattua" noita tarvikkeita pussillisen. Tuli akuutti tarve vaan pienemmälle ruiskulle niin piti itse käydä. Siinä uskossa olen minäkin että monille tullut kaiken maailman kyselyä jne. mihin noita tarvitsee ja joillekkin ilmeisesti jätetty myymättä jos ei ole "lääketieteelliseen" käyttöön. Mikä on aika huvittavaa kyllä.
Joskus itsekseni naureskellut että saattaisi joku patterin ilmaaja tms. huoltomies olla ihmeissään kun tulisi työtehtäviä suorittamaan ja mulla olisi eteisessä muovipussillinen ruiskuja, neuloja ja katetrointiletkuja levällään