Laitoin sitten ennen suuntausta nuo kaikki rojut uusiksi, sisempiä raidepäitä lukuunottamatta.
Pakko tunnustaa, että hiukan tuli molo otsaan ja toisaalta ei... Oikein mikään ei ollut lopussa. Nivelistä toki oli hävinnyt uudennahkeus, mutta sen verran hyviä osia pistin vaihtoon, että roskiin meni vain Iskarit. Nekin olivat periaatteessa kohtuu kunnossa, mutta lautasen yläpuoliset osat olivat todella rajusti ruostuneet, mutta vapaana paluunopeudessa oli suuri ero, eli kaasua oli karannut ainakin toisesta. Laitoin Sachsin alkuperäistä vastaavat tilalle.
Tolpan yläpäähän tuli Febi-Bilsteinin osat. Näkyi olevan Inan laakeri.
Koiranluut ja raidepäät laitoin TRW. Niistäkään ei ollut havaittavaa välystä.
Puslat ja alapallot pistin Lemförderiä. Niistäkään ei ollut repeämiä, mutta uutta ja vanhaa etupuslaa kun paineli peukalolla siitä kiinnityslatasta, niin peukalovoimalla oli selvä ero latan liikkeessä.
Tuli vähän sellainen fiilis, että ehjää taas korjattiin... Olihan noilla osilla ajettu se viittävajaa 200000km. että jos laatu ei paljoa osissa huonontunut, niin ei ehkä itsellä tarvitse kajota enää tuolle osastolle tässä autossa?
Pistän muija mukaan kirparille noita 200t. ajettuja niveliä..

Voisi väittää että 2008 mallissa ei enää mene alustanosat vaihtoon 40tkm. välein, kuten 10 vuotta sitten parjattiin..