Mä olen tässä asiassa ihan samaa mieltä, mitä m.volvonen

Eihän tuo video vastannut lainkaan sitä tilannetta mitä jarrutestissä tehdään.
Mielestäni tilanne on periaatteessa ihan sama. Tuossa eturenkaita pyöritettiin moottorin voimalla ja dynossa niitä pyörittää dyno. Kummassakaan tapauksessa eturenkaat eivät vedä autoa eteenpäin, mutta niiden pyöriminen saa aikaan Haldexin kytkeytymisen ja takapyörät työntävät auton pois rullilta.
Se ero tuossa videossa on, että voima auton pois työntämiseen tulee moottorista, kun dynossa pyöritettäessä voima tulee dynon rullista etupyörien kautta takapyöriin.
Jarrua kun olis painettu, niin eipä se olisi sieltä mihinkään noussut 
Ei, vaan se nouseekin jo siinä vaiheessa, kun dyno alkaa pyörittämään eturenkaita
