Tulipa viimein käytettyä auto pyöräkulmien säädössä tänään.
Siinä vähän Euromasterin asentaja kyseli alux ennen halliin ajamista,että missä kunnossa auton alusta on ja onko vaihdettu mitään puslia ja näin pois päin..
Minä että no on sitä nyt vähän fiksailtu ja että uusiakin osia on

Kyllä oli asentajan ilme näkemisen arvoinen,kun sai auton nosturille

Vähän aikaa se siinä katseli hiljaa auton alustaa ja kysyi sitten,että"Niin mitäs tälle alustalle on tehty?"

Kerroin siinä sitten pääpiirteittäin mitä autoon on tehty,soodapuhallettu lähes kaikki ja uusailtu yhtä ja toista..
Saattoi tietysti olla melko yllätys,kun mittarissa reilu puol miljoonaa ja alusta ei ollutkaan umpiruosteessa ja kaikki säädöt liikkui kuin uudessa autossa ...
Asentaja vain naurahti että on tässä nosturilla ihan asiallisia vanhempia autoja nähnyt mutta nyt meni kyllä suoraan Top kolmoseen ja totesi laskua kirjotellessa vielä,että normaalistihan tämän hinta ois 100€,mutta kun oli noin nopea ja helppo homma niin laitetaanpa laskuun 70€

Kulmat on nyt kohdallaan ja kulkihan se auto sit kotimatkalla hieman levollisemmin ja rattikin oli taas suorassa

Reilu vuosi sitten,ennen moottorin hajoamista en kerennyt ajamaan talvikeleillä tällä nykyisellä alustasarjalla kuin muutaman viikon,mutta nyt on päässyt ajamaan talvikelissä hieman enemmän tuolla BC-Racingin alustalla ja täytyy todeta että eipä ole moittimista talvellakaan.
Alusta on yllättävänkin pehmeän tuntoinen madallusalustaksi tämän hetkisillä säädöillä.
Taisin säätää kaikki nurkat 7 napsua nollasta silloin asennuksen yhteydessä ja se tuntuu olevan normi arkiajoon ihan sopiva asetus myös talvella..jäykkä muttei pintakova.Edelleen tyytyväinen hankintaan
