Carcom Oy  Ateho

Kiinan kiertokangista?

  • 62 Vastauksia
  • 13834 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ässäarpa

  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2060
  • -Team Karvavako Racing- Valiomaisteri
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #15 : 20.12.2014, 17:39:38 »
Us-Parts/Autoracing myy irtopultteja.

Kiitos paljon.  :)
V70 D5
850 T5
145 T5

855_T5R

  • Vieras
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #16 : 20.12.2014, 17:48:35 »
Nehän kannattaa nuo kiinan kiertokanget käyttää koneistamolla tarkastuksessa lohkon kanssa samassa paketissa jos on mittaheittoja. Mulla on us partsilta H-profiilin kanget nii ne kävi lohkon kanssa koneistamolla ku pukkasivat hoonilla yläsilmät oikeeseen kokoon. Ja muutenki kattoa että ei ole törstettä missään.

Poissa Wompatti

  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 352
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #17 : 21.12.2014, 10:35:00 »
aihe kiinnostaa....kuinka moni näitä on yleensä mittauttanut vai luotettu vaan että kyllä nämä hyviä ovat? kuinkas keston kanssa, onko jollakin tullut metrit täyteen ja kanki väsähtynyt? ja onko kukaan käyttänyt koneen avauksen jälkeen mittauksessa että onko kanget pysyneet mitoissaan?

kun lukee rakennusjuttuja niin vaikuttaa että ei ole seppä eikä mikään jos ei laita kiina h-profiileja koneeseen....

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5076
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #18 : 21.12.2014, 12:22:09 »
Kaikki käyttänyt tarkastuksessa. Osassa tarvinnut hoonata yläsilmää satkun-pari. Yleensä koko sarja ollut saman verran tiukkoja. Ns. samoja kiinalaisia kaikki halvat on.
444 -55   245 -90 Englantilainen potilas "B6284T"   245 -90   245 -92 B6304
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer?

Poissa jake74

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 372
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #19 : 21.12.2014, 13:09:16 »
kaveri kokeili 3 kertaa corsassa arrowin kampiakselilla ja kiinan veiveillä. alko ahistaa yläkieroksilla nii paljoo ettei jaksanut enää pyöriä. 4 kerralla käytti osat koneistamossa. siellä mittovat ja alapesiä joutu hiomaa ku eivät olleet pyöreitä

Poissa Paskakuski

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 200
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #20 : 21.12.2014, 13:23:18 »
Tuli vaa muute mieleen, että ku tilaa noita esim. ulkomailta nii onko kukaan reklamoinu noista soikeista silmistä ja miten siihen on suhtauduttu? Kuitenki varmaan kaikilla oletuksena on, että jos tilaat moottorikoodilla sopivat kanget nii ne pitäis olla aikalailla bolt-on kamaa. Jonku yläsilmän holkin sovittamisen nyt kyllä ymmärtää, mutta, esim. tuo alasilmä...

Poissa Orlov

  • VRCF Ry jäsen 2018
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 1683
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #21 : 21.12.2014, 13:36:16 »
Jotenkin tulee mieleen, ettei näitä edes valmisteta mittatarkkuuteen, vaan toleranssin sisään. Eli ovat ns aihioita.
Muutenkin tuntuu hiukan oudolta, ettei konetta rakennettaessa/kasattaessa, em asioita tarkisteta ja tarvittavia koneistuksia tehdä?

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2131
    • Kuvat.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #22 : 21.12.2014, 13:45:27 »
Koneistuksen hintakin on vielä niin lapsellisen halpa, että miksi riskeerata? Kiire on huono perustelu.
760 Turbo '84 B6284T  & GS6-53DZ
...ja muutama muu

Poissa tasamaantallaaja

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #23 : 21.12.2014, 13:45:45 »
Onhan noilla ulkomaan kammillakin olevinaan takuuta kun ostaa.
Rupeahan lähettämään takas ja kiistelemään voi olla että jääpi tekemättä.
 
Volvo 940 SuperCharger-Twin-HyBrid-Bi-Turbo

Poissa VT86

  • Hallituksen jäsen
  • Administrator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2009
  • Accidental Motorsport
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #24 : 21.12.2014, 14:00:10 »
Us-Parts/Autoracing myy irtopultteja.

ja veivisarjojakin
MB 200DTIC==> w201==> 2xN14==> Toledo TDI==> Leon 1,8t 20vt TS4 "CupraR" + Saab 900NG Turbo 306 2.0 16v
Suzuki GS450 ==> Honda CBR900RR

Miksi? - Koska voin!

Poissa VT86

  • Hallituksen jäsen
  • Administrator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2009
  • Accidental Motorsport
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #25 : 21.12.2014, 14:05:53 »
aihe kiinnostaa....kuinka moni näitä on yleensä mittauttanut vai luotettu vaan että kyllä nämä hyviä ovat? kuinkas keston kanssa, onko jollakin tullut metrit täyteen ja kanki väsähtynyt? ja onko kukaan käyttänyt koneen avauksen jälkeen mittauksessa että onko kanget pysyneet mitoissaan?

kun lukee rakennusjuttuja niin vaikuttaa että ei ole seppä eikä mikään jos ei laita kiina h-profiileja koneeseen....

Teidän yhden erittäin tehokkaan Audin ratavehkeen jossa on kiinaveivit. Tuottaa yli 800Nm vääntöä ja ajetaan läppä levällään rataa. Veivit mitattiin ensimmäisen kauden jälkeen mahdollisten muodonmuutosten varalta. Veivit olivat täysin uutta vastaavassa kunnossa.


Tuli vaa muute mieleen, että ku tilaa noita esim. ulkomailta nii onko kukaan reklamoinu noista soikeista silmistä ja miten siihen on suhtauduttu? Kuitenki varmaan kaikilla oletuksena on, että jos tilaat moottorikoodilla sopivat kanget nii ne pitäis olla aikalailla bolt-on kamaa. Jonku yläsilmän holkin sovittamisen nyt kyllä ymmärtää, mutta, esim. tuo alasilmä...

Kukaan järkevästi toimiva kauppias ei varmasti myy H-profiili veivejä Bolt-On osana vaan kilpa/performance-osana. Tarkastusmittaus ja mahdollinen hoonaus on todella pieni kulu kuitenkin kun rakennetaan moottoria.
MB 200DTIC==> w201==> 2xN14==> Toledo TDI==> Leon 1,8t 20vt TS4 "CupraR" + Saab 900NG Turbo 306 2.0 16v
Suzuki GS450 ==> Honda CBR900RR

Miksi? - Koska voin!

Poissa Juusoo

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 705
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #26 : 21.12.2014, 14:22:47 »
Kukaan järkevästi toimiva kauppias ei varmasti myy H-profiili veivejä Bolt-On osana vaan kilpa/performance-osana. Tarkastusmittaus ja mahdollinen hoonaus on todella pieni kulu kuitenkin kun rakennetaan moottoria.

Tämä. Jokainen käytetty moottorikin on varmasti eri tavalla kulunut, joten mittaukset ja koneistukset tarpeen mukaan on ainakin itelle ihan itsestäänselvyys. Sama jos tilataan esimerkiksi uudet männät niin kyllä se tapin sopivuus kangen laakerikaulaan tulee mitattua.
-93 mkiv supra singleturbo 6spd 1057hv/1129nm

Poissa Paskakuski

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 200
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #27 : 21.12.2014, 15:33:51 »
Joo en mä tarkastusmittauksien tarpeellisuutta kyseenalasitakkaan vaan mietin lähinnä, että jos tavara myydään "bolt-on" kamana nii sillo pitäis periaatteessa olla laakeripesä mitoissaan. Noi mä vähä arvelinki, että mahtaa vähä työlästä olla tuonne kiinaan reklamoida.

Poissa Mata76

  • Grand Luxe
  • *
  • Viestejä: 253
  • www.vrcf.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #28 : 21.12.2014, 16:27:43 »
Laitoin Saksanmaalle tilauksen meneen,267e posteineen.Lairan infoa kun kanget saapuu ja saatu mitattua/punnittua ne!

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2019
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2131
    • Kuvat.fi
Vs: Kiinan kiertokangista?
« Vastaus #29 : 21.12.2014, 16:36:26 »
Villi veikkaus: Painot parin gramman sisään, mitat muuten kohdallaan, mutta yläsilmät tiukat. Kerro sitten kuinka metsään meni.
760 Turbo '84 B6284T  & GS6-53DZ
...ja muutama muu

 

Futurez  Proturbo