Kiitoksia vastauksesta ja vinkeistä!
Sovin korjaamon kanssa, että tarkistavat seuravaksi EGR kunnon ja tarvittaessa puhdistus/vaihto.
Sitten löysin edestäpäin katsottuna akun kotelon vasemmalta puolelta myös johtonipusta hankaumaa ja oli lähes kuparilla. Eli johtonippu kulkee ihan akkukotelossa kiinni. Se korjataan myös.
Ei edelleenkään tosiaan antanut mitään vikakoodia.
Korjaamon tuttu kaveri kävi koeajolla ja sanoi, ettei sammunut enää ja tyhjäkäyntikin oli tasainen. Oletamme, että sammumisen syy oli se ilmanottoputken luona oleva johtosarja, joka oli aivan kuparilla. Se siis korjattiin jo.
Nyt siis vielä vikana tuo hyytyminen/vetämättömyys...miten sen nyt sanoisi...ei kiihdy, tukossa...
Yritän tankata aina Neste dieseliä, mutta totta puhuen, olen muutaman kerran tässä viime aikoina ottanut dieseliä ST1:ltä.
Laittoivat kyllä korjaamolla dieselin jäänestoa tankkiin...
Mikä no tuo CEM asia?
Pyydän tarkastamaan vielä sen siirtopumpun tankista?
29.12 jatkuvat tutkimukset...
