RallyBaron  Samppasport

850 -94 t5 ja nykäisyt

  • 20 Vastauksia
  • 5127 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa supa87

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 130
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 -94 t5 ja nykäisyt
« Vastaus #15 : 04.08.2011, 00:27:59 »
Ei perkele kyllä ottaa päähän toi nytkähtely.. siis miten se voi ku kiihdyttää ilman et ahtoja käyttää ja muutenki normaalisti ajelee nii ei nykäse mut heti ku ahtoja käyttelee nii johan nykäsee... miten noi ahdot siinä voi muka noin vaikuttaa? sitä kampiakselin tunnistinta se välillä valittelee mut oon mä sen vaihtanu kyllä ja johtoja kattellu läpi. tää rupes tätä tekeen kytkinrempan jälkeen

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: 850 -94 t5 ja nykäisyt
« Vastaus #16 : 04.08.2011, 07:48:41 »
Vaihda sytytyskaapelit!

tai mittaa ohm mittarilla että kaikissa on sama kohm/pituus

hyvä arvo lyhyt kaapeli <Kohm
pitkä parin kohm paikkeilla!

huono... jopa poikki!!!!!! eli loputon vastus.

Poissa T5notR

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 56
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 -94 t5 ja nykäisyt
« Vastaus #17 : 04.08.2011, 07:56:39 »
Tuli T5:sen aikaan kokeiltua viri hukkaportin kelloa ja tulos oli juuri sama nykäisy vaikka kokeiltiin
kahta eri lastua ja tankoa säädeettin eri kireyksiin.
!8T:n orkkis kello vaan kiinni ja esikiireys vadiksen konetyypin mukaan ja se on n. tapin reijän verran.
Toimii parhaiten.
Kyllä auto on alakierroksilla pirteempi jos tanko kiireempi, mut sekoaa korkeimilla ahdoilla alkeellisen ja hitaan säätö tavan takia.
Korjatkaa gurut jos olen väärässä ;D

Oma T5 toimi itse asiassa mielestäni parhaiten bleederi/rajapaine venttiilin avulla (rajapaine 0,4)

Laitoin V70R:ään teollisuus mittarin vian etsintää varten ja on tarkka. On vieläkin käytössä..
Maksoi alta 3 kymppiä.

Poissa supa87

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 130
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 -94 t5 ja nykäisyt
« Vastaus #18 : 04.08.2011, 16:59:15 »
ei niitä ahtoja tartte käyttää ku iha vähä valkosen puolella nii saattaa nykästä ja joskus ei edes nykäse täyskaasulla. Vois noi johdotki ny koittaa mitata. Sen verran hokasin et puolan johto on ruostees :D viime kesänä noi johdotki kyllä vaihdettiin. Mistähä löytäs tollasen vakio hukkiksen?

Poissa ZuluR

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 583
  • Suomen Yhteyshenkilö NordicR.com
    • http://v-tuning.fi
Vs: 850 -94 t5 ja nykäisyt
« Vastaus #19 : 04.08.2011, 21:38:36 »
ei niitä ahtoja tartte käyttää ku iha vähä valkosen puolella nii saattaa nykästä ja joskus ei edes nykäse täyskaasulla.
Vois noi johdotki ny koittaa mitata. Sen verran hokasin et puolan johto on ruostees :D viime kesänä noi johdotki kyllä vaihdettiin.
 Mistähä löytäs tollasen vakio hukkiksen?

lähtisin itse tutkimaan sähköpuolta ennekun hukkiksen vaihtaa.
Hukkiksen vaihto voi olla turha...  mutta sähköpuoli ei haittaa vaikka korjaa "just in case".
ja on myös helpompi&nopeampi ruuvata.

Mun talviautossa 460 tic nykäsi heti kun pääsi ahdoille. (0bar).
syy oli sytkakaapeli joka oli poikki

Bleedi ei kuulu motornic 4.3 ja 4.4 vehkeisiin koska näissä ei ole MAP anturia!
« Viimeksi muokattu: 04.08.2011, 22:07:46 kirjoittanut ZuluR »

Poissa supa87

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 130
  • www.vrcf.fi
Vs: 850 -94 t5 ja nykäisyt
« Vastaus #20 : 04.08.2011, 22:24:01 »
Joo lähdetään kattomaan noi sytkäosat ensin. Vois noi tulpan johdot hakee siniseltä ens kerralla vaikka maksaaki hitusen enemmän

 

KL-varaosat  Race.fi