Hommasin tuollaisen auton hyvin palvelleen V40:n tilalle joka tosin jäi vielä mulle ja kaupan on nettiautossa.
Eli V70 facelift Summun T5 260hp koneella, automaatti ja mustalla nahkasisustalla, ajettu ostettaessa 165 500km, huoltokirja oli niinkuin kuuluu ja kerran ainakin laatikkoonkin öljyt vaihdettu, vvt-pyörät ja jakoremmi viime kesänä, pari iskariakin kuulemma, ovat meinaan tyyriimmät kuin normimallin kun lisävarusteiksi ruksattu Four-c alusta.
Jotain muita varusteita nyt ainakin laminoidut sivulasit joista etummaisissa vettä hylkivä pinnoitus samoin kuin sivupeilissä, Hu-850 soitin + subbari ym.
Itse vaihdoin moottoriöljyt ja suodattimen tähän koska edellisillä alkoi olla 10 000km ajettu, moottorin ylätuen ja vaihdelaatikon tukitangon vaihdoin kun alkoi olla väsymisen merkkejä näkyvissä.
Vaihdatin laatikkoon öljyt carcomilla ja otettiin takalasin automaattipyyhkäisy pois päältä, kirosin tuota ominaisuutta jo v40:ssä ennenkuin kuulin että sen saisi pois päältä

Asensin myös eflexfuel etanolimuutossarjan tähän haaveissa pienemmät polttoainekulut, saa nyt nähdä miten asettuu, toiminnassa ei mitään ongelmia mitä nyt pieniä asennusteknisiä juttuja jota on käsitelty korjaamo-osiossa.
http://eflexfuel.fi/Audiopuolelle tein sen verran päivitystä kun cd-puolikaan ei toimi vaihtaja ongelmien takia niin hommasin englannista grom audion bluetooth boxin jolla saa vaikka spotifyta tai jotain muuta lähdettä kuunnella joko langattomasti tai aux-johdolla, lisäksi hand free onnistuu mukana tulleen mikrofonin myötä.
Hienoutena langattomuudessa että voi vaihtaa kappaleen tai vastata puhelimeen ratista.
http://www.gromaudio.com/store/bt3_adapters/volvo_01-06_aux_bluetooth_adapter__direct_digital_interface_.htmlHovalta tilasin joulualesta roiskeläpät serkun kanssa kimpassa kun sillekin löytyi muutama nippeli sieltä omiin autoihinsa niin sai postikulut puoliksi. Asennellaan kunhan saapuvat... Omista varastoista löytyi tuon "vanhan" foorumin kilventausta niin heitin kiinni pois kuleksimasta.
Takaa on pimeänä toinen ledimatto vai mikä nyt onkaan, purettiin takavalo ja saatiin piirilevy käteenkin ja ei pala suoralla virralla. Syynä ilmeisesti kosteus kun vähän oli umpion pohjalla vettä, työn alla tällä hetkellä selvittää voiko sen korjata tai tehdä itse uuden, luulisi alta 80e saavan tehtyä vastaavan mitä uusi maksaisi...