Mutta tämähän kuulostaa nerokkaalta ratkaisulta. Tosiaan ei viitsisi rikkoa sinällään ehjää panssaripuolaa, tarkoitus on pitää auto mahdollisimman originaalina ja tiedä vaikka jossain mielenhäiriössä tulisi museoitua parin kymmenen vuoden päästä. Viitsitkö laittaa tarkempia speksejä kytkennästä? 
Vinkkinä muille panssaripuolan kanssa pähkäileville, Amazonin sulakerasiassa alimpaan tulee jatkuva virta, valoille yms. turhalle. Siihen pistin piuhan kiinni vp-parts:in ohjeen mukaisesti. Hyvin toimii.
Lyhyesti releen kytkennän voi tehdä niin että vaikka 85=maa, 86=vanhan puolan navasta,87 sitten uudelle puolalle+kärjettömän boxille. Virta 30 napaan vaikka startin paksusta johdosta tietty sulake väliin.
Nyt jos tekisin niin jättäisin panssaripuolan ja ottaisin virran virtalukosta viivereleen kautta kärjettömälle,kun saa nykyään sellaisia toisin kun kasarilla. Esim Adita myy montaa eri mallia.
https://www.adita.fi/tuote/1100-0455/viiverele-12v-25-sek-5-n.