0
0 jäsentä ja 4 Vierasta katselee tätä aihetta.
IMHO tuota sporttisuutta on irvailtu ja mollattu hyvinkin pitkälti pelkästään paperilla olevien numeroitten perusteella ajamatta autoa ollenkaan. Kiihtyvyys voi hyvinkin olla sama kuin jollain 80-luvun 700-sarjalaisella, mutta kumpikohan on oikeasti sporttisempi siellä mutkapätkällä ajaessa? Mainoksethan ei puhu mistään kilpa-autosta vaan sporttisesta käyttöautosta niin ehkä pelkkiä numeroita ei kannattaisi tuijottaa niin paljon vaan käydä ihan oikeasti kokeilemassa mikä se fiilis siinä autossa on. Sitä ei välttämättä numeroista nää.
Volvolla ei ole kovin sporttista ja suorituskykyistä mainetta mutta kestää kyllä vertailun kilpailijoihin ihan komeasti. Kannattaa kokeilla
Tänään tuli koeajettua V60 D3. Ihan siihen voisi vaikka tottua . Automaattina tosi mukava ajaa. Keulan ulkonäköön ei vielä oikein ole tottunut.Madalluksella ja R-design paketilla olis kyllä aika siisti.
Tykkäsit automaatista? Ei yhtään töksähtelevän tai miettivän tuntuinen? Tietty riippuu mihin vertaa...
Ite tykkäsin kyllä tuon 2.0T:n kanssa. Vertailukohtana oman Powershift...
Missäs sulla on Powershift? Tarkennuksena, että tarkotin juuri dieselin automaattia joka on momentinmuunnin. Kaksoiskytkin on aika erilainen teknisesti ja tuntumaltaan.
Tuossa allekirjoituksen S40:ssä. Ja sitä mä tarkotin että oli tuntumaltaan lähellä kaksoiskytkintä, luistoa ei hirveesti tuntenut yms. jos vertaa vaikka mulla olleeseen -04 S40 T5 automaattiin. Siinä laatikko oli vielä aikamoinen kuminauha...
kai huomasit että siinä 2.0T mallissa pitäisi olla sama laatikko kuin sun S40:ssä? Sen takia varmaan tykkäsit automaatista
Kappas juu! Se on ilmeisesti nelipyttynen fordin diesel? Volvon dieseleiden jatkeena ei käsittääkseni poweria ole. Omat koeajokokemukset powershiftistä ei ole ihan vakuuttanut laatikon toiminnan suhteen verrattaessa muiden valmistajien vastaaviin.
Jaa... Onko näin...?