Terve! Projektipäiväkirja aukes että pätkähti pitkän harkinnan jälkeen, ehkä tämä auttaa että autoa on "pakko" tehdä eteenpäin
Tarkoitus olisi pilata hyvännäköisestä volvosta vähän "mafia tyyppinen sleeper"

, autosta löytyy sähkölasit sähkökattoluukku ja blyyshi sisusta tai lyyssi ihan millai vaan, moottorina B230et
ja tosiaan rojekti on tässä talvella vähän edenny tai toisin sanoen ottanu pakkia koska kone purettu laatikkoineen keulilta vex. alhaalla kerron lisää kuvien kera
Ja teen hitaasti ja varmasti että päivityksiä tuskin tulee jokapäivä

Autona alunperin on tämänmoinen kapine

Ja viimekesänä autoon tuli jonkinsortin madallus sekä vanteet joihin joutu uusiman kyllä kumit kun käytettynä tuli

ja lisää
Auto tekniikka irrotettiin syksyllä kaveriporukalla tietysti! itse en kuvassa

Sitten sitä mottia siinä ihmeteltiin ja pestiin että mikä on seuraava etappi... Skraap Skraap

Noh koneistukseen moottori sekä kansi (b230et) (531) tasot plaanattiin, kanteen tehtiin seetit sekä tuplajouset ja K-Nokka ja sylinterit porattiin
uusille männille jotka Koivula Motorsport toimitti kiitos siitä.

Tilattua tuli myös Hx40 superi, H-profiili veivit, Ms 1.22, sekä 1000cc suuttimet
Huomatkaa pakosarja

puristuksia pitäs olla riittämiin

Kansi paikallaan

Sitten juu siinä jossain välissä olin vahingossa vesiputken mutkia hitsaillu aika läjän yhteen jos huomasitte ylempänä olevasta kuvasta lattialla sen lojumasta.
kaverin vanhaan kanteen tuli mallailtua sillon kun oma kansi oli pareemmas käres..

no sähkörotanpaskalla seon hitsattu mut kaisse pitää kun ei tig:iä ole
ja pakosarjan laippa on vasta hepattu kiinni johtuen siitä että jos haluaa lähemmäs konetta tai kallistaa johonkin suuntaan sitä eli eiole paikallaan testattu viellä
Tässä teille siis jotain maistiaisia mitä on tulossa

(moottorivaurio)
noei katsotaan mitä tässä tapahtuu koitan päivitellä kuvien kera ite oon ainaki niin huono kirjottaa kunnei oo toi aapiskärvänen purru Palaillaan astialle :hello: