Viime kesänä havaitsin kasipätkän laatikossa ongelman: Ilmeisesti tasauspyörästön poskilaakeri on mennyt aika väljään kuntoon:

Klikkaamalla ylläolevaa "videota" pitäisi avautua ihan oikeaa videomateriaalia.
M56:nenhan siis kyseessä, videossa on kuskin puolen vetari otettu irti ja demonstoin puutikulla miltä laakerointi näyttää ja tuntuu.
Onko laatikko oikeasti jo näin lopussa ja mikä sen on syönyt? Kilsoja takana n. 330 tuhatta. Paikallisessa autohuollossa sanoi, että on vastaavaa nähnyt ennenkin, tosin kyseessä taisi olla joku Seat, joissa on käsittääkseni jossakin vaiheessa ollut käsittämättömän heikkoja laatikoita.
Fuskaa jonkin verran öljyä stefan välistä, eihän tuo nyt voi täydellisesti pitää kun on noin paljon klappia. Kytkintä nostettaessa myös kolahtaa välillä aika mojovasti.
En ole asiasta erityisen huolestunut, autohuollon kaveri ainakin sanoi et ajelee vaan menemään ja sit jos alkaa ääntämään niin kannattaa miettiä jatkotoimenpiteitä. Olettaisin että näiden korjaaminen ei kannata, kun (toivottavasti) ehjempiä laatikoita näyttää saavan melko edukkaasti.
Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia? Ja saako näihin varaosia ylipäätään?