Mitkähän pitää noi arvot olla tyhjäkäynnillä, kiihdytyksessä ja normaali ajossa (80km/h).
Itellä valittaa hiukkassuodatinta ja polttelee aika useasti sitä puhtaaksi, suodatin on uusittu kesällä ja samalla täytetty urea pönttö ja nollattu laskurit.
Tyhjäkäynnillä suodatin puhtaana ~10-50mbar ja täydempänä alle 100mbar, lämpötilat 150-200C. 80km/h puhtaana 50-80mbar ja täydempänä 100-150mbar, lämpötilat 200-300C. Täyskaasu esim. 4-vaihteella puhtaana 100-150mbar ja täydempänä 500-800mbar (hetkellinen saattaa mennä yli 1000mbar @ 4000rpm), lämpötilat 300-450C (etummainen hieman korkeampi kun pönttö on täydempänä). Polttotapahtumassa lämpötilat 600-700C.
Onko Urea-hässäkästä luettu koodit? Tai moottorista? Tuo kuulostaa nyt siltä, että jos kaikki on kunnossa niin EGR on nyt jäänyt osittain auki eli pönttö täyttyy liian nopeaan ja tuo EGR on noissa 1.6d:ssä tyyppiviaksi lueteltava eli hyvin todennäköinen vaihtoehto. Myös paine-ero letkut kannattaa tarkistaa.