Kickdownvaijerin säädössä olisin kyllä erittäin varovainen, voi olla lyhytikäinen laatikko jos liikaa löysää.
Enkä sano tätä nyt siksi että haluaisin aukoa päätä vaan siksi ettei kukaan ihan suinpäin hyökkää löysäämään sitä vaijeria "parempien" vaihtojen toivossa.
Sen vaijerin säätö kannattaa muutenkin tarkistaa jos vaihdot tuntuvat epämääräisiltä. Ohjeet löytynee googlettamalla.
Monessa yksilössä olen myös havainnut, että homma ei futaa aivan täysin toivotusti niiden millimitalla löysää-ohjeiden mukaisesti, parhaaksi tavaksi hakea säätö kohdilleen olen havainnut tavan kääntää kaasurulla täydelle kaasulle, ja kokeilla paljonko vaijeriin jää tällöin varaa kiskoa lootasta ulospäin. Tälle kohtaa kun jättää millin verran löysää vaijeriin niin se on sitten se kun se on, ainakin tuossa emännän käyttiksessä tuollakin säädöllä aski saisi vaihtaa herkemmin pienemmälle, mutta toisaalta kiihdytystilanteissa taas ei tarttisi venyttää ihan noin pitkälle vaihtoja ylöspäin. Ollaan siis aika lähellä "vähiten huono"-kompromissia. Tuollein säätäen osaan jää tosi paljon löysää ja osaan ei just yhtään, mutta nähdäkseni ainakaan yhtään kiristysvaraa ei ole jos aletaan olla pisteessä että KD-vaijeri rajoittaa kaasurullan liikkeen eikä se topparitappi...