Tuo IQ arvo on nyt ruiskutetun polttoaineen määrä?
Käänsin tänään pumpun kantta (tai siis siirsin). Vasemmalle (apukuskin suuntaan) määrä pieneni ja alle 4 alkoi ennakko heittelemään. Väänsin sen toiseen äärilaitaan ja sain arvon nousemaan 4,6-5,0 välille. Ennakko nousi 3,0:aan.
Nyt tolla pystyy ajamaan. Pintakaasulla on vetoja ja kiihtyykin aika hyvin vitosen murinan säestämänä. Yli 1/2 kaasulla kiihtyvyys huononee ja yli 3,5krpm meno puutuu, muttei tarvi ylämäkiin kepittää pienempää pykälää.
Kiristin on ilmeisesti pumpun hihnalla löysällä (katsottu toisesta TDI:stä mallia) ja väpättää aika reilusti. Pumpun ajotuksen ja seoksen säätö 50-100e, joten taidan sanoa appiukolle että vie säädettäväksi. Minulla ei ole edes heittokelloa että voisi nyt alkaa säätämään, eikä pahemmin aikaakaan (oma auto olisi, niin olisi korjattu jo).