Tehnyt tuon 30min työmatka-ajon jälkeenkin, eli ei johtune kylmänä ajosta...

Auto on tehnyt tämän siis kolme kertaa:
1) Auto oli piuhassa n. 30min (webasto ei päällä)
2) Auto oli piuhassa + webasto päällä, mutta webasto oli sammunut n. 10-15min sitten ja -20C, joten moottori jäähtynyt osin.
3. Auto oli piuhassa n. 2h (webasto ei päällä)
Nyt kun miettii, niin auto ollut piuhassa joka kerta. Ja löytyi forumilta S40 onkelma: "Lohkolämmityksen jälkeen kone käy miten sattuu koska lämppärinvastus ihan lämpöanturin vieressä tämä sekoaa kun luulee et kone on lämpösempi kuin onkaan."
Voisikohan siis tuo lohkolämppäri sekoittaa anturia niin pahasti?
Voisinkin kokeilla tuota Chilin ehdotusta: "starttaa yhden kerran ja odotat minuutin, että älämpöanturi jäähtyisi. Ja starttaat uudestaan."
Tarkoititko, että kokeilee tuota kun auto seuraavan kerran ei starttaa? = Yrittää kerran, odottaa reilusti että anturi jäähtyy, yrittää uudestaan?
EDIT: Hämeen autosta tiedustellessä veikkasivat, että saattaa olla myös avaimen sirussa vikaa. Eli ei anna polttoaineensyötölle virtaa..
Täytyneepä vähän testailla, kun ensikerralla oireilee.