300 sarjan LE/LU-jetronic johtosarja on aikas simppeli.
Ruiskuboksihan on radion alla sisällä, koko johtosarja menee siitä moottorin takapäähän imusarjan alle, ja sieltä kaikki haarautuu.
-Suuttimille yks kaapelinippu
-IMM yks kaapeli
-Moottorin jäähdytysnesteanturille yks
-Lämpö/Aikakytkimelle johto
-3 johtoa IMM luona olevalle lisä-sulakerasialle ja muistaakseni haarautuu bensapumpun releelle samasta
-Renix sytkäyksiköltä kiekkasignaali (harmaa kaapeli jos en muista väärin)
Eli raksit ton johtosarjan veke.
LE/LU jet johtosarja ei ole auton omaan johtosarjaan yhteydessä mitenkään muuten, kun kiekkasignaalin johdolle renix-puoalle (haaroitettu kiekkamittarille menevästä harmaasta johdosta), sytkäheräte virtalukolta, ruiskulle päävirta ja bensapumpun virta (nämä kaksi punaista päävirtaa konehuoneen lisäsulakerasian läpi ja kolmas sulake on etu-sumareille), ja sit tottakai maadoitus ruiskulle.
Eli oikeasti sielä on 5 johtoa jotka täytyy erottaa auton konehuoneen johtosarjasta. Älä ota nokkiisi, mutta tuo pitäisi onnistua, jos on ollut hereillä ylä-asteen teknisten töiden sähköoppi tunnilla ja osaa seurata johtoja. Paras kuoria teipit johtosarjasta kun rupeaa tekemään.

Ja samat 5 johtoa se LH-jet tarttee kanssa, jos kytket pelkän ruiskun, kiekkasignaalin verran vähemmän jos käytät myös LH:n kampuran anturin ja sen mukana sytkäboksin.
Eli sytkäheräte, maadoitus, bensapumpun ja ruiskun päävirta ovat ainoat tarvittavat (ja kiekkasignaali JOS haluat kiekkamittarin toimimaan tai käytät renix puolaa).