Niin tosiaakin autohan on aikoinaan varusteltu melekosta mukavasti niinkuin jo nimerk. 940TURBO kertoi, lisätään vielä sähköpeilit, keskuslukko, puolinahka sisustus ja etusumuvalot monessakohan tuon ikäisessä on moinen arsenaali "himmeleitä"

.
Eli tällähetkellä tilanne on seuraava ruostehommat rupiaa olemaan loppu suoralla, kaksi neliötä on mennyt ja kuten kuvista näkee paikat ovat meleko kookkaita johtuen niin sanotuista ratsupaikoista jotka olivat lahonpäälle hitsattuina ja huonolla saumalla(valo paistoi läpi ja vesi tullut sisällä) menin niin pitkälle ja laajalle että löytyi ehyttä mihinkä hitsata. Myös runkoon jouduin rakentamaan tervettä mutta nyt on saumat pyritty tekemään asiallisesti ja jonka jälkeen ne on niin sanotusti "liimattu" varmuuden maksimoimiseksi. Korjatut lattiat on lopuksi vielä maalattu ja punaiseksi tietenkin. Se mikä ihmetyttää, niin kaikki kotelot ovat ilman kotelonsuoja-ainetta

Korjattu ja maalattu varapyöränkotelo:

Ja niin tekniikasta sen verta kun sitä tiedusteltiin niin voin kertoa että kone on jo olemassa. Tosin se on oikeen kootut teokset mutta alkuun sillä päästään. Eli b230 lohko, ET männillä ja paksummilla(13mm veiveillä), pikkukannella 530 poiketen alkuperäisestä joka on 531, polttoaineen syöttö omalla 230ET järjestelmällä ja moottorin ohjauksella(Motronic) Taisipa olla joku lastukin jo olemassa?? Tulppien kipunointi hoituu myös auton omalla järjestelmällä, niin ja ahdin on kunnostettu ja malliltaan TD05-12b ja kiinnitetty Vollen valuhalkosarjaan.. Ilmaa jäähdytetään Volovon omalla coolerilla(kait siitä vähän apua on)?? Kytkimenä toimiin alkuperäin kokoonpano. Mutta näillä mennään nyt ja
tosin tilanteet voipi muuttua enekuin saan koneen keulille nostettua...
