"B230F ollut 240 vm-90 ajettu 255tkm. Hintaa pidän laiteelle 150e kaikkine apulaitteineen."
Ostaisin pois jos on toimiva ja tarttisin.
Kysytään vielä sekin että kuinka suuri homma noitten sähköjen kanssa on? Pitääkö olla tyyliin sähkömies että osaa laittaa sähköt oikein vai ymmärtääkö tavallinen pulliainen kytkentäkaaviota sen verran että osaa kytkeä johdot oikein mikäli ko. kaaviota jostain löytyy?
Periaatteessa jos kasaa vain kokoon niitä osia joilla vehje on tehtaalla suunniteltu toimimaan, niin pitäisi olla tehtävissä perusjärjellä.
Tuohon B230F:ään tosin sitten kuuluu niitä sähköpurkkeja useampia, eli ruiskun ECU, sytkän ECU, sytkän pääteaste = "sytkäkivi" ainakin. Johtosarjaa tarvitaan näitten kytkemiseen hyvä nippu jota ei kaasarikoneisessa ole ennestään. Kannattaa haluta koneen mukaan johtosarjat ja pitää huoli että saa kaikki tarvitsemansa piuhat. Niitä ei passaa rintapellin kohdalta katkoa vaan on kaiveltava kojelaudan uumenista se koko mustekala kokonaisena.
Kun tulee epäselvä paikka niin kannattaa ensin kysyä ennenkuin kytkee väärin.