tankki onnellisesti irroitettu.
tarkistusluukusta seurasin johtoja ja havaitsin, että ruskea on maadoitus, musta ja harmaa menevät liittimeen kuskinpuolelle. nämä irti, johdon pujotus pellin läpiviennistä ja auton alle.
itse tankki on 5 mutterilla kiinni, oiskos ollut kokoa 14.
laitoin pari pukkia alle ja irroitin 3 pulttia, jätin yhdet molemmille puolille.
sitten aloin ankaran urakan täyttöputken irroittamiseen, ekaksi bensaluukku auki, kumikaulus pois.
sitten käsi tenkinpäälle ja aivan tankin juuressa on putkiklemmari jossa 10 räikkä sopii mainiosti. siitä sitten aukipäin ja tää katkes koko remmi.
varovasti revein kaikki rippeet pois.
sitten kartionmallinen kumi pois joka on sisätilasta auton alle kohdilla. maata kohden siinä on sauma johon sormet änkeemällä se halkeaa ja sen saa revittyä pois.
nyt täyttöputki on kokonaan irti. itse en kuitenkaan saanut sitä pois täyttöluukusta.
sitten tankista kaksi viimistä pulttia irti ja pikkuhiljaa laskemaan.
itte jouduin käyttämään jos jonkinmoisia kaiuttimia ja kikkareita että sain laskettua aina yhtä päätä kerrallaan.
tankissa oli kevyet 50% bensaa melko raskasta touhua.
täyttöputkenpuoleinen pää pidetään korkealla ja toista päätä lasketaan noin 5-10cm jolloin tankkia voi vähän vetää kuskinpuolelle, samalla kun vedät täyttöputkea ulospäin. (todella hankalaa yksin, mutta onnistuu)
kunnes täyttöputki on irti tankista tankki lasketaan maahan.
sitten rupes ukkonen paukkumaan ja alko olemaan kiire rojujen keräämiseen.
huomenna tai tänään jos ukkonen hellittää meen pihalle kaatamaan bensat kanistereihin ja tankkaan emännän auton täyteen niillä

Autostudiokin oli kiinni Free-Airina ja soittelin 1h MaxBoom -raitaa 60-100w tehoilla.
sitten piti lopetella, kun vahvari alko lämpiämään näissä helteissä. en halunnut riskeerata.
huomenna lisää kalvon venytystä ja hommia, nyt terassille ukkosta jahtaamaan!