Se "K" tarkottaa uudempia runkolaakereita, Moponokka siellä on. Ja pikkulohkovaparin virittämisessä on kaksi perustavaa laatua olevaa virhettä, eli pikkulohko ja vapari. Ei vaan kannata. B230, puristukset siihen 10.5, A-nokka ja nykynen ruitta vaikka 240cc suuttimilla ja menoja tulee reilusti lisää nollabudjetilla. Sit jos tarttee lisää ni kannattaa suosiolla lyödä ahdin...
näinhän se yleensä on, mut tuo

:n kommentti kertoi jo tarpeeksi, täytyy pitää korvantakana tommosta mällättyä 940:ä vaikka ihan pelkkä B230F ekaksi. hommiahan se teettää mutta en oo ennen tehnyt, niin tekis mieli saaha rakenneltavaks tuommoinen kone jonka sitten vaihtaa päikseen jossakinvaiheessa.
ja ennenkuin joku keksii kirota mut suohon "ensikertalaisena", niin 2008 napsahti omasta ajokista (opel vectra B CDX) jakohihna, 14päivää 500€ ja kone hörähti käyntiin ja on vieläkin ajossa että ei täänyt ihan avaruusfysiikkaa ole, kunhan ottaa ekaks selville mihin on näppinsä lyömässä niin homma luonaa. ooppelista meni kaikki imuventtiilit, 7 pakoventtiiliä ja yks venaohjuri säpäleiks.
ainiin, eli M-nokka, mä vähän arvelinkin. jostakin luin että M-nokka on niin "matala" että jos jakohihna napsuu poikki ei venat ota mäntiin kiinni ja säästyy isommalta rempalta.
sit vahailuun:
ostin tuommoisen turtlewax värivahan, jossa kätsy huulipuna millä saa kraapimisjälkiä piiloon.
tussasin koko huulipunan noihin naarmuihin ja vieläkin jäi.
noh huomenna pesu/vaha ennen kisapäivää, joten huomenna näkee auttoiko.
sen värin ois pitäny tussata siihen ennen vahausta, mut en millään kerkee huomen aamulla tekee sitä kaiken muun kiireen keskellä, joten tuhosin sen puikon tänään.
huomenna kuvia ennen/jälkeen vahauksen jottanotta saa jotain osviittaa tuotteesta.
ainakin kahteen edelliseen autoon mitä oon omistanut just tuo huulipuna/värivaha on ollut rahansa arvoista tavaraa, corollassakin oli viittä eri punaista ja vahaamisen jälkeen kaikki blendas toisiinsa.