Noniin taas on edistystä tapahtunut johonkin suuntaan.

Tiivistettynä:
-holset hx35 12# jaettu pesä, siivet:Imu 54mm,pako 60mm
-pulssipakosarja
-bilteman 50mm hukkis
-3'' dp ja loppu putki samaa kokoa kahdella vapaasti virtaavalla pöntöllä
-600x300 cooleri 2.5'' lähdöillä
-2.5'' ahtoputket itse tehtynä
-motonetistä ostettu bypass ventiili
-kiinan 3'' 012 immu, imupuolla
-k&n vapaavirtaussuodatin
-siemens deka 668cc sumut
-lastut molemmissa purkeissa
-lohko -97 b230fk, kiinan h-profiileilla ja rempattuna
-kansi on vaan perus huollettu 530 jossa vx3 nokka
-m90 laatikko
-sre 763 asetelma ja dieselin massalevyllä
-sytytys vehkeet orkkista ja vanhat
-öljynlauhdutin vaihdettu isompaan
-sähköflekti
jne
Ohjaustehostimen paikaa piti vähän laskea ja letkujen kulkureittejä ja lähtöjä muokata. Muuten olis sulanu pakosarjaan. Paineletku meni samalla vaihtoon. Lauhdutettu malli uusi letku.

Vähän oli ongelmia tyhjäkäynnin kanssa. Ei meinnanut alkuun pysyä millään käynnissä mutta imuputken teko ja suodattimen vieminen tuonne akkukotelon pohjalle auttoi asiaan.

Miten kuuma ilma sitten vaikuttaa jos edes meinaa mitään?
Paineita pitäs myös säädellä mutta rp venttiili jotain jumittaa. Se on jostain syystä mallia on/off pitää tutkia mikä sitä vaivaa.