Tuo 30tkm öljynvaihto oli joskus taksikäytössä Volvoissakin, mutta se lyhennettiin yläpään ongelmien vuoksi 20tkm.
Ei tuosta 20tkm säännöstä yksityiskäytössäkään haittaa ole

Esimerkkinä Vw konsernin useissa Longlife huolletuissa autoissa on juurikin tullut ongelmia liian pitkistä öljynvaihdoista(öljysiivilä tukossa=kone poks!)
Itsellä oli ennen tuota edellistä XC60:sta kiikarissa 3vuotta vanha(2010) todella siisti XC70, millä oli ajettu reilut 200tkm.
Auto oli kuulema ollut syrjäseudulla pääosin koulutaksina. Merkkiliike oli juuri siihen vaihtanut uuden hiukkaspöntönkin ja luonnollisesti noin 20tkm oli leimat.
Ainut mihin kaupat kaatui oli hinta! Tonnin olisivat vaan tulleet vastaan suoralla kaupalla

Sitten löysin Käyttöautosta samalla rahaa yksityiskäytöstä 2omistajalta olevan XC60 vm 2009.
Autolla oli ajettu pikkaisen alle 150tkm ja siihen sai 1v/20tkm takuun!
Välttämättä en pääkaupunkiseudun taksia kelpuuttaisi itselleni taajama painoitteisesta ajosta johtuen
