kaverin kaasari turbo mitä olin kasailees kanssa
372,7hp 6921rpm 392,2nm 6158rpm
-vakio b19a vaparin alakerta (niin väljä että männät laitoin käsin ilman puristinta paikalleen)
-portattu,kireet venajouset, isommat venat jne. -398 kansi A-nokalla
-2x dellorto dhla 40mm "tuplalortot" paineistettuna. (32mm sisä kurkuilla)
-holset hx 40 super 12# pakopesällä 2bar paineilla
-omatekoinen tuubisarja jaetulla kollektorilla ( huono )
-kuormaauton muokattu cooleri (huono)
-perus kärjetön jakajasytkä lh-jetin puolalla (kiintee ennakko)
-50mm kiina hukkis (ohjaus mitä sattuu vuoti joten väännöt mitä on)
-3 downpipe 2.5 loppu
ei tääkään hajonnu ikinä ajettiin kuumalla ja kylmällä kelillä. mutta tottahan se on että ei ne nykypäivää ole
