Laskeskelin että jos kannesta on otettu 2,5mm niin nokka myöhäistyy 2,4 astetta, eikös näin saa hieman huipputehoa vai miten se meni?
Tossahan nyt puristus nousee aika paljon. Mahtaako olla nakutuksen vaaraa? Joutuuko nakuanturin alle heittämään jotain kupariprikkoja niinkun jossain turbovehkeissä?
Minkälainen sytytyksen ajotus olis hyvä? Mitä bensaa kannattas käyttää? mitä tulppia? Joku puhu että pari yksikköä kuumemmat tulpat ja shellin v-poweria tankkiin. Motonetin oktaanibuusteri kuulostas järkevämmätä ja halvemmalta, sekin muistaakseni laskee nakutuksen vaaraa.
-B230 lohko, laakeroitu ja rengastettu
-M kanget
-Turbon öljypumppu
-Kevyesti portattu 530 jota madallettu 2,6mm, reinzin pahvi
-K nokka
-Kuplaan tarkotetut jäykät venttiilinjouset
-LH2.4 johon jossain vaiheesa jp stylingin bensa ja ezk lastut. rajotin siirtyy 7500rpm
-Hieman kevennetty pottapyörä
-Turbon kytkin
-Jonkun aikaa joutuu varmaan ajamaa vakiopakosarjalla mut tarkotus olis raakilta ostaa 4-1 sarja
-viskoflekti vaihtuu sähköseks
Paljonkohan tulee tehoja?

