Vastataanpa itelle. Eipä tähän vaijerin vaihtoon ole oikotietä onneen. Pakko on puskuri ja valot irroittaa autosta, jotta saa etupellin irti ja käännettyä siten, että pääsee vaijeriin käsiksi. Hyvä puoli tässä on se ettei näitä ole kokonaan pakko irroittaa autosta, vaan jättää "hollille", siten että tarvittavat ruuvin vain pääsee irroittamaan ja saa etupellin käännetyksi.
Kuvaa omasta päivällisestä projektista, jossa n. 3t sain aikaa kulumaan näin ensikertaa hommaa tehden, nyt menis jo nopeammin

Uuden vaijerin sai parhaiten paikalleen kiinnittämällä uuden vaijerin vanhaan erkkarilla tjs. ja sitten nykäistyä ohjaamosta konehuoneen puolelle.

Tuota pellin avauskuvaa pellin ollessa kiinni, päivällä tsuumailin ja kyllä se teoriassa varmaan mahdollista on, alapuolelta on pääsy pellin lukkoihin koukuilla, mutta jos koukuilla on vaijeria tarkoitus alaspäin nykäistä lukkojen avaamiseksi, niin aika hankalaa on, mutta ei kait mahdotonta...