no ihan varmana on kun se on se tyhjäkäyntimoottori...
siis siihen että ei pysy käynnissä, se säädin ruiskurungossa on se tyhjäkäyntimoottori joka säätää läppää että pysyy käynnissä. Nyt voin puhua paskaa mutta en muista onko tuossa 1-pisteessä erillinen kaasuläpän asentoanturi. jos on ja se on juuri kuvaamasi murkula josta on johdot poikki ja solmittu niin siltikkään auto ei käy koska ruisku menee oletuksilla kun ei tiedä kaasuläpän asentoa.
ruiskun oletukset toimii yleensä just lämpimällä koneella mutta pakkas aamuina ei ennen kuin kone on lämmin...
.jpg)
tuo liitin, taitaa lie olla myös ainyt liitin? en pysty yhtään muistamaan kun ainut B18U joka minulla on ollu oli vain purkuun. tyhjäkäyntimoottori on tuon liittimen alla oleva möykky.