Hammaskehä tulee varmaan vastaan kun ottaa vanteen pois ja jarrulevyn vai satulako se oli?
Miten tuo hammaskehävika vaikuttaa vakionopeussäätimen toimintaan?
Miksi nuo kannattaa kattoa edestä eikä takaa?
Yritän maanantaiaamuna heti käydä ongelman kimppuun.
Renkaan irroittaminen helpottaa näkemistä.
Hammaskehä on vetonivelen ympärillä, joten ei tarvi ottaa jarrulevyä pois.
Hammaskehä näkyy parhaiten edestäpäin katsoen sinne vetoakselin ja navan välimaastoon.
Ei siis välttämättä tarvi ottaa renkastakaan pois, tunkkaa etukulma ylös
aseta pukki auton alle, käännä rengas linkkuun, renkaan etupuoli ulospäin, koita työntää pää väliin etukautta ja paikallista hammaskehä.
Takapään rakenne on erilainen, eikä ole tuollaista mahdollisuutta siellä.
Vakkariin kytkös, kuten taavi tuossa yllä sanoi, mutta se ei tarkoita sitä, että se vakkari vika johtuisi tuosta, voi vakkarilla olla jotain muutakin vikaa.