Lähtökohta oli siis se kun oman leikkikalun katsastus päivä oli ummessa ja koska olin sen turbottanut aiemmin, olisi se pitänyt käyttää penkissä ennen konttorille menoa. ja kun autossa oli kaiken näköistä pientä tehtävää, päätin ottaa sen liikenteestä pois ja ruveta sitä parsimaan. (tämä alkoi suurinpiirtein joskus v.2011 ja on siitä lähtien tehty kuin iisakin kirkkoa ja ei ole loppua näkyvissä.)



Tämä purku määrä nyt olisi piisannut hyvin ruoste vaurioiden korjaukseen sun muuhun... jos pikkasen vielä lisää.

jos vaikka hieman suurentais takasisälokasuojia ja keventäisi koria ja jousitusta parantaisi ja pyöräntuentaa ja...
sitten se rupesi näyttämään tältä.

osia rupesi yhtäkkiä ilmaantumaan ja lompakko tyhjentymään...


bilsteinin etutolppaa sun muuta.
No jossain vaiheessa alkoi harmittaa se kun projektina saisi olla kaksiovinen...
no sitähän sitten haettiin turusta läpimätä 242 raato ja sitä leikkelemään...

Ja leikkaa liimaa palapelin rakennus voi alkaa...

samalla keula muutetaan vanhemman malliseksi. (pyöreä lamppuiseksi)

Tässä toinen puoli muutettu.

sisälokasuojat paikallaan. Tilaa tehtiin niin paljon kun runkopalkit vain antoivat myöden. linkki kotelot ja iskunvaimentimien kotelot vaativat vielä muutoksia.
http://tommiengineering.valmiskauppa.fi/
viimeisintä mitä autolle on tapahtunut on se että tilailin Ruotsin maalta Kylkipalat taakse ja niitä pitäisi nyt ruveta sovittamaan paikalleen. saa nähdä tuleeko tämä ikinä valmiiksi asti ja saako sitä vielä leimalle.

Hiilaria tilalle...
http://www.acm-ab.se/ (lasikuitu runko ja pinnalla kerros hiilikuitua)

ovet, etulokasuojat, konepelti ja takaluukun kansi sun muuta pitäisi vielä hommata samalla kaavalla.

eipähän kenenkään luulisi ikinä arvaavan auton vuosilukua oikein. kun on pyöreä lamppuinen ja kaksiovinen. vm.87