Seuraavana visiona oli peruutuskameran asentaminen.. Ei siksi että tarvetta olisi, vaan siksi että sille on soittimessa paikka ja kivahan se on saada kokemusta siltäkin saralta.. Heti alkuun oli tarkoitus että kameralle vedetään suora virta niin että sillä pystyy katselemaan taakse myös ajaessa, tai niinkun kaverini asian ilmaisi "sillähän voi katella tyttöjen pyllyjä ilman että pakkivalot paljastaa, jos sen kytkee suoraan".. Kameran olin aiemmin jo tilannut Kiinasta ja se oli kaapin päällä odottanut jo pari kuukautta asentamiseen tarvittavaa intressiä.. Johdotus oli helppoa koska olin jo tähän hetkeen irroittanut soitin tornin niin monta kertaa että osasin tehdä kyseisen jo alle kymmenessä minuutissa.. Kun olin vetänyt johdatuksen soittimelta kuskin puolen listojen alla takakulmaan josta olin nostanut sen kuskin puolen D-pilarin kautta konttiin, oli asennus enää kameraa ja virtaa vaille valmis..
image sharing sitesVirta suoraan akulta, kamera paikalleen, autoon virrat ja eikä näy.. Virrat pois, liitosten tarkistus, virrat uudestaan päälle eikä vieläkään kuvaa.. Nettiin ja selvittelyä, selvittelyä ja selvittelyä ja sieltähän se syy selvisi.. Olin asentanut kameran väärään reikään soittimen päässä.. Kamera oli nyt asennettu video signaaliin kun sille olisi ollut omakin reikä

ei kun soitin irti ja kamera oikeaan reikään.. Nyt löytyi kuvakin
image free hostingApuviivat on tosin "vähän" vinossa, mutta ei niitä suoraksi saakkaan, koska kamera ei ole keskellä autoa vaan oikeassa laidassa.. No on se nyt parempi kun ei mitään.. Näkeehän ainakin niitä pyllyjä