pääasiassa tuossa säädetään edestä vain aurausta. se tulee harvoin millään muulla, kuin näillä nykysuuntauslaitteilla tismalleen oikein.
tää on mun kokemus - vaikka toiset täällä muuta vaittävätkin... 
Onhan se näin, mutta viisi päivää edellisestä suuntauksesta, jolla hintaa 60e. Olisi voinut tehdä asiat paremmassa järjestyksessä, mutta alunperin ei edes ollut tietoa, että joutuu renkaatkin uusimaan samalla ja nyt tuli tämä iskari tuomiokin.
Kuitenkin käytettävissä olevalla mittavälineellä saa kyllä luotettavan tuloksen, mutta jos säädön tarve on suuri, esim. 6mm haritusta kuten viimeksi, käy homma työlääksi. Sitä tarkoitin siis paljolla säätämisellä.
Eli toiveissa olisi, että iskarin vaihdon voisi tehdä mahdollisimman vähän kulmia sotkien.
Toisaalta, kiltti leimasetä ei pistänyt iskareista hylkyä tai edes korjauskehotusta, joten vaihtoa voi lykätä pitkäänkin ja tehdä sitten kunnolla mittauksineen, etupää oli kuitenkin paremmassa kuosissa ja pysyi vielä niukasti rajojen paremmalla puolella.
Takaiskareista olisi tiukempi inssi pompauttanut ja ne laitetaankin ensi tilassa, eikä niissä ongelmia tule. Etupää sensijaan on itselleni täysin vierasta aluetta niiltä osin, mitä ei nosturilla tai konehuoneesta näe, joten sen suhteen elämää helpottavia vinkkejä kaivataan.