Itse en käytä rajoittimina ja launcissa mitään muuta kuin fuel cuttia. Säästää moottoria aika paljon...
Jos moottori kuulostaa pahalta se tekee sille myös pahaa.
Itse olen huomannu että matalempi kuin -10 asteen ennakko ei oikein enää hyödynnä ahtojen nousuun vaan sillon joutuu nostamaan rajua rajoitinta ylemmäs.
Sitten jos rpm raja Launch kytkeytymiseen ja rajoittajaan on liian suuri joutuu turhan kauan nojaamaan lauchia vasten ja taas se ei tee hyvää.
Mullaki on aina ollut kierrosrajoitus bensan katkonnalla, mutta launch on katkonut syttyä. Nyt koitetaan saada pelaamaan tuokin bensan katkonnalla.
Tämäkin paska kävi taas vaihteeksi tänään muutaman minuutin. Kohta kuului koneesta tuttu kolina ja moottori sammui siihen. Uudella innolla kantta pois vaihteeksi. Eihän tänään oo ku yhdesti se paikalleen vasta laitettu. Ykkösen imuvena oli leikannut ohjuriin kiinni tällä kertaa. Ilmeisesti pääsi säätöpalan osia tuosta särkyneestä pakovenan lätkästä sinne. Venttiilistä hioin jäljet pois, niin liikkuu nyt hyvin. Ei mennyt mutkallekkaan ilmeisesti, vaikka otti kiinni. Ainakaan ei vuoda kanavaan e85, vaikka venttiilit on vain omalla painollaan paikallaan. Kaikki muutkin venttiilit käytettiin nyt irti ja testattiin että liikkuu hyvin.
Huomenna töiden jälkeen taas vaihteeksi kantta paikalleen. Luovutus oli jo hyvin lähellä, mutta ei vaan pysty antamaan periksi ja onneksi isä on samalla asenteella mukana. Lauantaina ajetaan Kalajoella, jos ei sada.
19.37 kasaanpäin menossa.

20.23 kansi taas lattialla.

Tähän malliin jäi.