Ei oo hetkeen tullut päiviteltyä, mutta kyllä tälle jotain pientä on keretty tehdä.

Syksyllä hiekkapuhalluksen ja maalauksen jälkeen ensimmäisenä soviteltiin moottori kiinni. Pystyyn asennettu vinokone olisi sopinut heittämällä, mutta en raskinut ostaa Juhalta vaihteistoa mukaan tähän. Käännettiin moottori vinoon ja mennään vanhalla Getragilla edelleen. Turbolle ei meinannut paikkaa löytyä vaikka sitä kuinka pyöritteli. Viimein päätettiin että se tulee coolerin taakse keulalle, koska en halunnut tässä ahdinta näkyville niinkuin vanhassa oli. Perä käytettiin auki, koska myyjä ei muistanut mikä välitys siinä on paikallaan. Sieltä löytyi sopiva 4.57 välitys ja perä oli mitä pitikin muilta osiltaan. Seuraavaksi siirrettiin takaiskareiden kiinnityspisteet, että perän sai alemmaksi. Tullessa tämä oli todella korkea. Harmittavasti pyöränkoteloista on tehty liian matalat, niin aivan haluttuun korkeuteen autoa ei saanut. Uudet renkaat ostin ja ne on 2" korkeammat kuin kuvissa olevat, joten nousee vielä tuuman uusilla renkailla. Eteen tuli käytetyt Wilwoodin satulat ja polkimiksi auton mukana tulleet vanhat Tiltonit. Jarrusylinterit Wilwoodit jotka jäi vanhasta autosta. Penkin kanssa oli vähän ongelmaa, koska tämä on todella paljon ahtaampi sisälta kuin 142 oli. Läppäpenkin kuitenkin halusin, koska se tuntuu jotenkin turvallisemmalta. Momo Daytona sinne sopi. Sovitus on tiukka sekä penkillä, että kuskilla mutta kyllä tuolla ajaa. Oman haasteensa tuo vielä tuo suora tulipelti. Rattia jouduttiin nostamaan melko reilusti, että polvet ei ota kiinni. Pakoputken tein varastoon kertyneistä pätkistä ja se tulee ulos nyt kuskin puolelta eturenkaan etupuolelta, kun ei tuolle oikeen muuta paikkaa löytynyt. Holsetista poistettiin alkuperäinen hukkaportti ja pakopesään hitsattiin portille lähtö. Pitkään mietein, että mikä portti tähän laitetaan. Portiksi valikoitui kuitenkin uusi Biltema, koska vanhan kanssa ei ole ollut mitään ongelmia ja halpa hinta houkuttaa. Isä oli vääntänyt kunnollisen kardaanilenkin, niin uskaltaa ajaa sen puolesta. Kardaani lyhennytettiin sopivaan mittaan ja käytettiin painotuksessa myös. Tällä viikkolla on värkätty polttoainelinjojen ja sähköjen kanssa. Polttoaineputket tuli nyt AN10 koossa ja paineensäätimeksi tuli AEM. Kohtapa tuota saa kokeilla käyntiin. Toukokuussa olisi tavoite testata Pudasjärvellä Toivottavasti ehditään maalata pintapellitkin siihen mennessä.