....näinkin yksinkertaista asiaa piti hakemalla hakea, jotta löysi edes jotain tietoa. Tässäpä siis 1,8 -97 koneen jakopään yläpään merkit.

Kampiakselin merkki onkin sitten se, joka aiheutti päänvaivaa. Apulaiteremmin siivapyörässä on yksi merkki (aika hyvän näköinen, joten älä vaan sorru laittamaan jakopäätä sen mukaan! (se väärä merkki on siis toi sinisellä ympyröity)

...ja tietysti vastakappale jakopään rattaan merkille löytyy öljypumpun kuoresta...

Nämä kun saat kohdilleen ja tietysti asennuksessa on huomioitava mm. hydraulinen jakopäänremmin kiristin

Kun jakopää on kasassa, pyöritä konetta äsin kaksi kierrosta ja tarkista jakomerkit, että ovat edelleen kohdakkain. Jos tilanne on näin hyvä, olet onnistunut ja homma tältäosin on selvä....ei muuta kuin muovisuojukset paikoilleen yms. kamppeet jotka irroitit....ja tadaa...valmista tuli! Tarkista nyt kuitenkin ettei jäänyt mitään puuttumaan tai löysiä pultteja tms. ....ja
huomaathan, ettei tämä ole valtuutetun Volvokorjaajan opastus, vaan epätoivoisen isän selvitys poikansa volvon korjauksesta puutteellisin tiedoin (kun tietoa ei tuntunut löytyvän mistään)...toivottavasti tästä on jollekin hyötyä tulevaisuudessakin
