Autoracing  KL-varaosat

C70 -00 moottorinvikavalo ja tärisee kiihdytyksessä

• 7 Vastauksia
  • 2444 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa miksu122

• De Luxe
  • *
Elikkäs auto on C70 -00 2.0T. Tuossa matkalla kotiinpäin alkoi auto temppuilemaan moottoritiellä. Kun kierrokset nousivat ~2500rpm niin rupesi moottori tärisemään ja moottorin vikavalo vilkkui hetken. Heti himmasin ja siirryin pois motarilta. Jonka jälkeen alkoi temppuilemaan jo 2000 kierroksen paikkeilla (ei valoa kuitenkaan). Savua ei tule putkesta eli en uskoisi ahtimen tulleensa tiensä päähän (vaikkakin rupeaa ahtamaan 1800rpm paikkeilla). Tulpat vaihdettu viimevuonna. Ja hyvin pelittänyt tähän asti (kilometrejä max 20k). Koodeja en ole saanut ulos koska en omista testeriä. Huomenna olisi tarkoitus ottaa asiasta tarkemmin selvää, mutta olisi kiva jos jollakin tulisi nyt mieleen mikä voisi olla siellä mikä haluaa pilata kesäloman :D
Vaimo = C70T5R
Raivonpurkamiseen = E36 M43B16

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=53244.0

Poissa Möykky

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: C70 -00 moottorinvikavalo ja tärisee kiihdytyksessä
« Vastaus #1 : 03.06.2015, 11:06:43 »
Veikkaan, että on yksi tai kaksi puolaa ajoittain poissa pelistä, itsellä kyykkäs nelospytyn puola, oli juuri tuollaiset oireet. Jos noista on kiinni, ei loma pilluunnu, alta viiskymppiä maksavia osia.

Poissa miihei

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 03.06.2015, 17:33:18 »
Terve! Mulla oli kanssa samaa hommaa ja tulppien ja puolien vaihdon jälkeenkään ei loppunut sitten suuttimen vaihdolla lähti tärinät ja koodit! Mulla on tollanen obd-Bluetooth vehje millä selvis ainaki oma vika että jos tossa Lohjalla ni voin lukaista antaako mitään.

Poissa sukka

• Grand Luxe
  • **
« Vastaus #3 : 03.06.2015, 22:33:48 »
Tulppa,puola,ehkä joskus harvemmin suutin..?

Poissa sendmillion

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #4 : 04.06.2015, 20:22:31 »
mulla on 10€ myytävänä uusi, paketissa oleva OBD- BT- sovitin ja sitten oikealla ohjelmalla voit lukea itse koodit puhelimella.

Helpottaa ja nopeuttaa kummasti ongelmanratkomisia aina. Tuo arvailu voi tulla kalliiksi....

Ostinkin siis itelle mini-version samasta, ni en kerinny ees aukasta tota toista paketista.

Poissa miksu122

• De Luxe
  • *
« Vastaus #5 : 05.06.2015, 14:36:41 »
Kiitoksia vastanneille. Tuli vaihdettua 1 pytylle puola ja varuiksi uudet tulpat taas. Ongelma ainakin lieveni. Vikakoodia tuli tosiaan vain tuolta ykköseltä, mutta edelleen uikuttaa kun kierrokset nappaa 3k sen jälkeen taas nätisti.

mulla on 10€ myytävänä uusi, paketissa oleva OBD- BT- sovitin ja sitten oikealla ohjelmalla voit lukea itse koodit puhelimella.

Helpottaa ja nopeuttaa kummasti ongelmanratkomisia aina. Tuo arvailu voi tulla kalliiksi....

Ostinkin siis itelle mini-version samasta, ni en kerinny ees aukasta tota toista paketista.
Muuten voisinkin mutta omistan jo yhen elm327 bt lukian eikä suostu toimimaan iPhonen kanssa  >:(
Vaimo = C70T5R
Raivonpurkamiseen = E36 M43B16

http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=53244.0

Poissa sendmillion

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #6 : 05.06.2015, 18:13:56 »
Vähän samantapaset ongelmat iski itellä motarilla, mut lisäksi rupes käymään tyhjäkäyntiä aika epätasaisesti, puristuspaineet näytti ykkösessä nollaa, joten kansi irti ja venttiilistä palanen irti.

Poissa sukka

• Grand Luxe
  • **
« Vastaus #7 : 10.06.2015, 11:33:20 »
Mulla oli muuten samat oireet kerran kun aiheen aloittajalla mutta savutus oli reilua,venttiilistä puuttui silloin palanen jostain sylinteristä.

Autodiagnoosi  Carcom Oy