Eli konehuonetta tutkiessa huomasin että auto tiputtaa reilustikin öljyä tuosta imuputken liitoksesta heti moottorin kopan edessä/alla. Tässä liitoskohdassa sijaitsee myös jokin anturi johtoineen ja muuta sälää, olisiko ilmamassamittari tai jokin paineanturi?
Voisikohan tuosta löytyä syy-yhteys myös pintakaasulla nykimiseen (kolmosvaihteella, n. 2000rpm) josta täällä muuallakin on puhuttu? Ja miten tuo öljy - ilmeisesti imuputkissa on aina turbosta peräisin olevaa öljyä, mutta eikö se kerry ennemminkin karstaksi normaalisti eikä ihan tippavuodoksi asti?
Kuuluuko muuten tuon konetilan olla kokoaan umpinainen pohjasta, vai näkyykö konehuoneen puolelta asfalttiin ihan siitä etulipan alapuolelta? Omassani on kyllä koneen alunen suojattuna, mutta en tiedä puuttuuko syylärin alta vielä yksi pohjapanssarin palanen koska sieltä päivä paistaa...