Joo se ei luistattele vaihtaessa kovin pahasti ollenkaan, pintakaasulla melko huomaamaton vaihtojen kanssa, mutta muuten kyllä semmonen vähän töksähtelevä. Ei omasta mielestä ollenkaan häiritsevä kyllä.
EDIT: Sitten seuraavaa huoltoa kun syylärin kennoon tuli reikä.
Ensin tehtiin näin

Eli vanha syyläri pois.
Sen jälkeen pääty irti ja alta löyty lootan öljynkiertopalikka


Sitten uutta syyläriä paikoilleen, elikkä tosiasiassa barbarasta otettu joka tuli joku reilu vuosi sitten uusittua.

Sitten puuttuu kuvat kuinka teurastettu tuo lootan öljyjäähypalikka irti ja maalattu mutta tuollai se nyt on sitten, ei suorita enää alkuperäistä tehtäväänsä siis

Ja jos tulee mieleen että nyt loota palaa loppuun varmasti niin tuolla keulalla on lootaöljyille jäähykin erikseen ilmastoinnin kennon ja coolerin välissä.
Sit lopulta kuva toiseltakin kantilta.

Kuten joku saattaa huomata niin flekti ilmestyi nyt sitten samalla kun kelitkin kerta on lämpeemässä, lisäks syyläri on nykyään suorassa eikä vaan heitettynä sinnepäin. Vesiletkutkin vaihoin molemmat samalla seiskan omiin noitten vääränmallisten tilalle kuten joku ehkä vahingossa saattoi huomata, tai sitten ei.
Ja taas jatketaan ajoa odottaen huoltovälin seuraavaa täyttymistä.
EDIT2:
Koitin korjata auton oman lämpömittarin vaihtamalla anturinkin, ei alkanu toimimaan joten on siis johtosarjasta piuha poikki varmaankin.
Ratkaisin asian tälläi.


Tuo mittarin paikka tulee vielä tyylikkäämmäks kunhan tekee tuohon jonkinlaisen peitelevyn, se on näitä hommia että "joskus" joten muutama vuosi saattaa mennä ennen moista tapahtumaa.