Nyt se on sitten tehty ja ajamalla hallilta kotiin tultu 12 km

.
Osia meni.
Öljypohjan tiiviste, VW:n osa. Ennen oli liimalla kiinni, saattoi vuotaa sekin öljyä.
Öljypumpun tiiviste. VW:n osa
Öljyputken o-rengas VW:n osa
Hihnapyörän keskipultti ja 4 kpl pieniä kuusiokolo pultteja. VW:n osa
Jakohihna. Gates, AD
Vesipumppu. AD
Vanhat öljyt kun 1800 km ajettu.
Projektina aika eas,y kun oli nosturi ja itse kyhätty kampiakselin lukitustyökalu. Se keskipultti laitetaan 160 nm ja päälle 180 astetta. Meinas 72 kg:n kukkakepiltä loppua voimat

Työpäivän päälle kun riekkui niin meinas puhti loppua kun lämmintäkin oli hallissa tarpeeksi.
Uudet tiivisteet oli ns. Peltisiä, kun vanha öjpumpun tiiviste oli paperinen.
Vesipumpun vaihdoin kun oli juorureiässä pikkuisen punaista jälkeä.
Jos saa lukittua kampiakselin hyvin niin ei mikään ylitsepääsemätön projekti. Ei kannata pelätä jos avaimet pysyy käsissä.
Kuvia laitan muutaman kun lomille jään. Oli sen verran mustat näpit ettei joka hetki viittsinyt valkealla Sonyllä räpsiä.