Tervehdys. Kokeillaanpa foorumin voimaa kun tuli tällainen erikoinen ongelma eteen.
Eli, ohjaus tarttuu keskiasentoon ja vasemmalle päin kääntäessä ruksahtaa voimakkaasti ja menee tavallaan yli jonka jälkeen toimii normaalisti muutaman käännön ajan. On todella jäykkä. Oikealle kääntö toimii aina normaalisti. Lukittumisen saa purettua jos tempaisee ensin reilusti oikealle ja sitten takaisin vasemmalle niin ei rusahda eikä tunnu jäykkyyttä. Kun ohjaus on lukittunut keskelle, sitä vasten voi vääntää aika kovaa ennen kuin pääsee lukon yli, ihan aavistuksen verran kääntyy vasemmallekkin, isommilla teillä pystyy ajamaan ilman ongelmia. Jos lukkoa vasten vääntää ajossa, kuuluu suhinaa ratin ympäristöstä, ilmeisesti tehostin yrittää tehdä töitänsä. Jos kiihdyttää kaasu pohjassa pienemmistä vauhdeista niin lukko purkaantuu, ja sama myös voimakkaassa jarrutuksessa. Tasakaasulla ajaessa matkavauhdissa lukittuu koko ajan keskiasentoon ja vasemmalle kääntö vaikeaa. Kun vikaa etsii ja rattia veivailee edes takaisin tuntuu että sen jälkeen toimii hetken aikaa normaalisti. Pienemmissä nopeuksissa esiintyy harvemmin mutta muutaman kerran ollut niin tiukka kääntää että todella vaikea mennä risteyksistä. Sitten saattaa taas toimia hetken aikaa normaalisti. Jos rattia kääntelee koko ajan puolelta toiselle niin ei lukitu. Raskasta ajaa

Eihän kenelläkään vaan ole kokemuksia vastaavasta, eilen tarkastettu Wetterillä kaikki kiinnitykset yms. kun oli siellä huollossa eikä tätä ongelmaa löydetty, eikä testiajossa tietenkään lukittunut. Tehostajan pumppu on ulissut ainakin vuoden ajan n. 2000 kierroksen alueella. Ei ymmärrä ei...